تبلیغات
مجله ی مجازی any end - چگونه در کار خود بهترین باشیم
مجله ی مجازی any end
دوشنبه 18 شهریور 1392 :: نویسنده : opa x
یه اپ ویزه برای ادم های ویزه .............. سرتون رو درد نیارم عالیه فقط برید ادامه مطلب

اكنون كه شما در حال خواندن این مطالب هستید در هر شغلی كه باشید، رقبای جدیدی در حال شكل گرفتن هستند. آنها منتظر شما نمی‌مانند تا شما آنان را بشناسید، بعد از تصرف بخشی از بازارتان شما وجودشان را به خوبی درك می‌كنید و تازه اگر نجنبید حذف می‌شوید حتی اگر اولین و سردمدار باشید، مجبور به تغییر هستید.
مشتریان شما با ارزیابی چهار عامل به سراغ شما می‌آیند و یا از شما دور می‌شوند، قیمت، كیفیت، زمان و نوآوری بهتر در محصولات و خدمات.
هرچه توان شما در ارائه مطلوب هر یك از آنها بیشتر باشد، به همان میزان بازار بیشتری در دست شماست و تولید شما برای مشتریانتان زیباتر و جذاب تر خواهد بود، برای رسیدن به یك استاندارد قابل قبول برای هر عامل، یك تلاش وسیع و تصمیم‌گیری اساسی در همه فرآیندهای روزانه لازم دارد.
نقطه شروع این بنا درك صحیح نیاز بازار و مشتریان است و نقطه پایان آن تامین خواسته‌ها و برآوردن این نیازها و روند رو به رشد آن است .سختی رقابت و غلبه بر پیچیدگی‌های بازار با جلب همدلی و رضایت مشتریانتان بسیار ساده خواهد شد و این یعنی موقعیتی كه همه ارائه دهندگان كالا و خدمات به دنبال آن هستند و این یعنی سهم بازار بیشتر و حاصل اقتصادی بالاتر!
مشتریان و مصرف كنندگان، همواره در جست‌وجوی عرضه كنندگانی هستند كه كالا یا خدماتی به مراتب بهتر ارائه می‌كنند. در فرایند امروزی برخلاف گذشته، در گزینش كالا یا خدمات بسیاری از مشتریان به دنبال پرداخت بهای بیشتر برای دریافت كالا یا خدمات بهتر هستند.
با وجود عرضه كنندگان متعددی كه محصولاتی با كیفیت نسبتا یكسان عرضه می‌كنند، اغلب مشتریان هنگام خرید كالا و خدمات مورد نیاز، از امكان انتخاب گزینه‌های متعددی برخوردار هستند. به همین دلیل آنان ورای مشخصات ظاهری و ویژگی‌های فیزیكی یك محصول، سایر شاخص‌های كیفی را مدنظر قرار می‌دهند.
مشتریان در جست‌وجوی سرنخ‌هایی هستند كه آنان را برای شناسایی بهترین تامین‌كننده یاری نماید. اندازه‌گیری رضایت مشتری از جمله اقداماتی محسوب می‌شود كه نشان‌دهنده جهت‌گیری ما به سمت كیفیت می‌باشد.
همه ما هر روز صبح برای كسب سود بیشتر شروع به كار می‌كنیم، پس قرار نیست كه ما یك بنگاه یا سازمان اقتصادی بزرگ باشیم تا به سراغ بحث رضایت مشتری برویم چرا كه هر فروشگاه، رستوران و حتی یك پزشك می‌تواند به جایگاهی بهتر از آنچه امروز در آن قرار دارد، دست یابد.
همیشه همه تغییرات از ما شروع می‌شود و هیچ سودی بدون زحمت به دست نمی‌آید. اما چه بهتر كه این تغییر با كم‌ترین هزینه و زمان صورت بگیرد!
اگر شما هم علاقه‌مند به ورود به این بازی جدید هستید از همین امروز شروع كنید:
۱) برای پرداختن به این موضوع زمان خاصی را در محل كار مشخص كنید. ( برای مثال ۱۰ دقیقه در هر روز)
۲) مشخص كنید كه مشتری از چه بخشی از رفتا مالی با شما می‌تواند رضایت داشته باشد. (كیفیت، نوع برخورد، میزان معطلی پیش از ارائه درخواست، تعداد صندلی‌های موجود در بخش انتظار و ...)
۳) بین خود و همكارانتان مشخص كنید كه چرا میزان رضایتمندی مشتریان از شما برایتان مهم است؟
۴) برای هر روز یا هفته تصمیم‌های كوچك ولی عملیاتی بگیرید.
۵) در پایان هر دوره تصمیمات گذشته را بررسی و آنها را تصحیح كنید.
۶) پس از چند دوره كوتاه شما آن‌قدر تجربه دارید كه می‌توانید برای افزایش رضایت مشتریان خود تصمیمات اساسی تری بگیرید.
۷) گرچه بیشتر ما با مطالعه میانه خوبی نداریم اما اگر این مطلب را تا انتها مطالعه كرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌كنم كه از مطالعه كتاب‌ها و جزوه‌های كوچكی كه در این مورد منتظر شده غافل نشوید.
۸) مشاوره گرفتن از افراد با تجربه و متخصصین اصلا اشكالی ندارد!! در این رشته هم مثل بقیه رشته‌ها آدم‌هایی وجود دارند كه از من و شما بیشتر می‌دانند.


روزنامه تهران امروز




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

یکشنبه 19 خرداد 1398 10:45 ق.ظ

It's enormous that you are getting thoughts from this post as well as from our argument made here.
شنبه 18 خرداد 1398 03:56 ب.ظ

Hi there, just became aware of your blog through Google, and found that it is really informative. I'm going to watch out for brussels. I will appreciate if you continue this in future. A lot of people will be benefited from your writing. Cheers!
شنبه 7 اردیبهشت 1398 05:57 ق.ظ
ロレックス デイトジャスト 116231G コピー 時計
شنبه 7 اردیبهشت 1398 05:56 ق.ظ
スーパーコピーブランド時計?スーパーコピーブランド財布スーパーコピー時計、Nランク最高級スーパーコピー腕時計販売スーパーコピー時計通販、最高級ブランド時計スーパーコピーは品質2年保証
شنبه 7 اردیبهشت 1398 05:54 ق.ظ
スーパーコピー時計、ブランド時計コピー通販、コピー時計N級品藤井店
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 12:03 ب.ظ
スーパーコピーn級品、ブランドコピー海外激安通販優良店
پنجشنبه 29 فروردین 1398 01:15 ق.ظ
スーパーコピーブランドN級品ブランドコピー!スーパーコピー時計専門店!
پنجشنبه 29 فروردین 1398 01:13 ق.ظ
ブランド マフラー スーパーコピー
شنبه 17 فروردین 1398 11:00 ب.ظ
ブランド品 スーパーコピー 販売
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ


ین وب دقیقا مثل یک مجله در تمامی موضوعات از قیبل روانشناسی. تغذیه . تست های مختلف . فال . تست هوش و بازی های فکری . لطیفه . اشپزی . کی پاپ و,..... اپدیت میشه خوش حال میشم اگر دوست دارید وب در زمینه خاصی اپ بشه توی کامنت های وب بهم بگید ... و رد ضمن وب با کمال میل نویسنده قبول میکنه اگر متقاضی هستید ایمیلتون رو به من بدید ... خوش حال میشیم وب رو با عنوان خوش بلینکید .....اکثر مطالب دارای لینک ادامه مطلب هست لطفا سریع نگذرید .... نظرات شما جرقه ی پیشرفت وب هست .... از همراهی و همکاری شما سپاس گذارم

مدیر وبلاگ : opa x
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی